Joan Puigdollers (CiU): «No, no i no hi haurà nit Bus a Vallvidrera!»

Des de la Candidatura d’Unitat Popular de Sarrià-Sant Gervasi volem denunciar, una vegada més, la poca paraula del Regidor del districte i, per extensió, del govern municipal.

Portem molt de temps exigint que se solucioni, d’una vegada per totes, les mancances de transport nocturn que té el barri de Vallvidrera, Tibidabo i les Planes. Hem escrit diversos articles explicant els problemes i possibles solucions pel què fa a aquest tema i hem intentat portar-lo a les Audiències Públiques, Consells de Barri i Plens del Districte sempre que hem pogut.

Les respostes del districte sempre ha estat difuses, al·legant problemes econòmics de les empreses responsables del transport nocturn i les dificultats de fer arribar un autobús a la zona de la muntanya.

El que va passar l’últim Consell de Barri a Vallvidrera, el passat 12 de maig, però, ens ha deixat perplexes i, a l’hora, indignats.

Després de que l’Assemblea de Joves de Vallvidrera fes una pregunta referent al tema del NitBus, amb la conseqüent resposta innòcua del regidor Joan Puigdollers, i un cop finalitzat el Consell de Barri el Regidor es va dirigir a les joves amb les següents paraules: «No, no i no hi haurà NitBus a Vallvidrera ni en aquesta legislatura ni en la que ve; si no voleu no em voteu».

Aquestes paraules tan explicites demostren que el Govern municipal no té cap intenció de solucionar el problema de mobilitat nocturna que fa tants anys que té el barri encara que, el desembre de 2010 votés a favor d’una moció a l’Ajuntament de Barcelona a favor “d’un transport nocturn a Vallvidrera”, ho inclogués a la pàgina 348 del seu programa electoral i també com a mesura prioritària al Pla de Futur de Vallvidrera, Tibidabo i les Planes.

És per això que, juntament amb l’Assemblea de Joves de Vallvidrera i el Grup de Joves de Vallvidrera volem denunciar la manca de paraula del govern jugant amb promeses en campanya electoral sense tenir la voluntat de complir-les.

Prou Mentides! Volem un NitBus!