La CUP dóna suport a la vaga dels treballadors i treballadores d'autobús i metro de TMB

Des de fa un parell de mesos, els treballadors i treballadores d'autobusos i metro de Transports Metropolitans de Barcelona estan mobilitzant-se; duent a terme manifestacions i vagues, en defensa del seu futur laboral.

Durant aquest any, l'Ajuntament de Barcelona, encapçalat per Xavier Trias de CiU, ha dut a terme emparant-se en Reials Decrets del PP varies retallades laborals i salarials als empleats de les empreses públiques municipals, entre elles TMB.

Un cop els treballadors i treballadores de TMB han decidit plantar cara a l'Ajuntament i a la seva Direcció, des de els grans mitjans de comunicació s'ha iniciat tota una campanya de criminalització al dret a vaga 'en nom del servei al ciutadà'.

Resulta hipòcrita que el mateix Ajuntament que retalla el servei d'autobusos i metro de TMB i que ha apujat dos cops en un any el preu del bitllet només es preocupi del 'servei al ciutadà' just el dia que es fa vaga.

Davant les noves aturades decidides en Assemblea General d'autobusos de TMB i convocades pels sindicats ACTUB, CGT, COS i PSA durant la campanya electoral, la CUP de Barcelona dóna tot el suport als treballadors i treballadores que lluiten pel seu futur laboral i pel futur del transport públic.

Ni retallada salarial!
Ni repressió sindical!

Dilluns 12 de novembre a les 10h a la cotxera d'Horta es realitzarà una roda de premsa amb el cap de llista de la CUP, David Fernández, amb Andreu de Cabo, treballador d'autobusos de TMB acomiadat per denunciar públicament l'us fraudulent de diners públics per interessos personal d'alguns directius i un membre de la Coordinadora Obrera Sindical (COS).