La CUP de Barcelona amb la vaga dels treballadors/es d’autobusos de TMB del 8 d’agost

El proper dimecres 8 d’agost la Coordinadora Obrera Sindical (COS) ha convocat una aturada als Autobusos de TMB de 8 a 12 del matí per exigir la readmissió del treballador Andreu de Cabo.

Andreu ha sigut acomiadat per la Direcció de TMB com a venjança per haver sigut delegat de CGT, mostrat el seu suport a la vaga dels conductors/es pels 2 dies i per haver denunciat diferents corrupteles en la prefectura de Telecomunicacions, àrea on ell treballava fins fa poc més d’un mes.

Per aquest motiu, la COS mostra el seu suport al company acomiadat organitzant aquesta aturada, que comptarà amb el recolzament d’ACTUB, CGT i PSA, i una concentració pel mateix dia a les 10h al Servei Territorial del Departament d’Empresa i Ocupació al c/Albareda 2-4. Metro: Paral·lel.

Des de la Candidatura d’Unitat Popular de Barcelona donem ple suport a aquesta vaga, portarem aquest cas als propers Plens del Districte i Audiències Públiques, junt a la defensa d'un transport públic, gratuït i de qüalitat, tal i com ja vam fer amb la denuncia pública a l'eliminació i retallada de línies.

Animem a tothom a participar de la concentració del 8 d’agost.