Notícies dels districtes

Aquest dijous 1 de desembre seran jutjats a la ciutat de la justícia el company de Tras la Manta i el regidor de la CUP Capgirem Barcelona per la seva lluita en suport del col·lectiu de venedors ambulats i la seva xarxa de solidaritat de la ciutat de Barcelona.

Avui 19 de juliol de 2016 el CADCI, l’Ateneu Enciclopèdic Popular i la CUP Capgirem Barcelona han fet una roda de premsa per commemorar els 80 anys del que havia de ser l’inici de l’Olimpíada Popular. Una Olimpíada que no es va poder dur a terme degut al cop d’estat feixista contra la república aquells mateixos dies.

Ahir divendres la Jutgessa Elena Carasol va acordar l'ingrés en presó preventiva de Sidil Moctar, venedor ambulant, investigat per un delicte d'atemptat a l'autoritat i un delicte de lesions. La presó preventiva va ser instada per la Fiscalia i per l'advocat de la Guàrdia Urbana, i va ser acordada finalment per la Jutgessa al·legant estat d'alarma social i risc de fugida.

Des de la CUP de Sant Martí volem reivindicar la necessitat d’ordenació singular

urbanística de la Rambla del Poblenou. És en aquest sentit que MANIFESTEM:

La necessitat d’aprovar una ordenança que reguli la implementació de terrassesa la Rambla del Poblenou per a què tothom pugui gaudir de la Rambla amb plenitud.

Que l’ordenança ha de regular l’espai públic per garantir el seu accés per a tothom, així com el seu ús, que és un dret bàsic de totes les comunitats.

L’Esquerra Independentista tornem a sortir al carrer. Aquest cop, i com cada any, en motiu
del 8 de Març, dia de les Dones Treballadores. A diferència del què poden opinar alguns
sectors de la societat catalana, la feina feminista encara no està feta i cal que seguim lluitant
amb més intensitat que l’any anterior.

Avui a la matinada els mossos d’esquadra han iniciat, seguint instruccions de l’Audiència Nacional espanyola (òrgan continuador del Tribunal de Orden Público franquista), diversos escorcolls a Barcelona (Ateneu Llibertari de Sants, i a Gràcia, Sant Andreu de Palomar i el Clot) i Manresa. A les 11 del matí ja hi ha confirmades 9 detencions.

Us convoquem a tots i totes a participar de l' assemblea oberta que tindrà lloc aquest diumenge 5 de Juliol al casinet d' Hostafrancs ( C/ Rector Triadó, 53 ) de 10:30h a 13:30h

Ordre del dia:

- Sobre el paper polític de la candidatua més enllà del 27S

- Sobre com s' ha d' organitzar

Documents a debat:

- Document organitzatiu

La CUP Capgirem Barcelona no assistirà a la signatura amb GSMA a l’Ajuntament.

Pàgines