Barris Eixample Dreta: Assemblea oberta i xerrada sobre municipalisme popular

Des del nucli de la CUP als barris de Sagrada Família, Fort Pienc i Dreta de l'Eixample us convoquem a una nova Assemblea Oberta el proper dijous 14 de febrer a les 20:00h al Casal Independentista de l’Eixample ‘La Cruïlla’ (Carrer Sardenya 256).

En aquesta ocasió començarem explicant breument el projecte de la CUP als Països Catalans i a Barcelona i en què consisteix el funcionament assembleari de l’organització. Tot seguit volem debatre al voltant de quin paper creieu que ha de tenir la CUP als nostres barris: feina a fer, temes a prioritzar… Per últim valorarem la tasca dels diputats de la CUP al parlament, explicarem els debats que se’ns plantegen en la propera Assemblea Nacional i obrirem un torn final de paraules.

D'altra banda, us convidem a venir a la xerrada sobre experiències del municipalisme popular, el proper divendres 15 de febrer a les 20:00h també al Casal Independentista de l’Eixample.

En la xerrada hi participaran Xavier Monge (membre de la CUP Eixample), David Vidal (regidor de la CUP de Reus) i Guida Martín (regidora de Gent de Gramenet). En acabat, podrem gaudir d’un sopar popular al mateix Casal.