Fora feixistes dels nostres barris!

El nucli de la CUP de l'Esquerra de l'Eixample vol denunciar l'agressió feixista que es va produir en el barri de Sant Antoni el passat dia 7 de gener. Un grup nombrós de joves amb estètica skin-head i neonazi van provocar una sèrie d'incidents pel centre de Barcelona i van agredir a un jove de 14 anys d'origen indi al Passatge de Sant Antoni Abad, el qual va haver de ser traslladat a l'hospital amb ferides de diversa consideració.
En primer lloc ens solidaritzem amb el noi agredit, amb la seva família i el seu entorn proper i, desitgem que no tingui conseqüències greus per la seva integritat física, tot esperant una ràpida recuperació.
Seguidament, volem expressar que actes tan lamentables com aquests s’han de rebutjar i denunciar amb fermesa i valentia, que no es poden silenciar ni poden quedar impunes, i s'han de donar a conèixeral conjunt de la societat des de tots els àmbits, per tal d’arribar a la seva total eradicació.
Reafirmem la nostra voluntat de lluitar per una societat més lliure on el feixisme, la xenofòbia i la intolerància no tinguin cabuda a la nostra ciutat i als nostres barris.
Cap agressió sense resposta!