Notícies dels districtes
L’Esquerra Independentista tornem a sortir al carrer. Aquest cop, i com cada any, en motiu
del 8 de Març, dia de les Dones Treballadores. A diferència del què poden opinar alguns
sectors de la societat catalana, la feina feminista encara no està feta i cal que seguim lluitant
amb més intensitat que l’any anterior.
Avui a la matinada els mossos d’esquadra han iniciat, seguint instruccions de l’Audiència Nacional espanyola (òrgan continuador del Tribunal de Orden Público franquista), diversos escorcolls a Barcelona (Ateneu Llibertari de Sants, i a Gràcia, Sant Andreu de Palomar i el Clot) i Manresa. A les 11 del matí ja hi ha confirmades 9 detencions.
Us convoquem a tots i totes a participar de l' assemblea oberta que tindrà lloc aquest diumenge 5 de Juliol al casinet d' Hostafrancs ( C/ Rector Triadó, 53 ) de 10:30h a 13:30h
Ordre del dia:
- Sobre el paper polític de la candidatua més enllà del 27S
- Sobre com s' ha d' organitzar
Documents a debat:
La revolució surt de casa, deixa el drap i encén la flama!
Aquest dissabte 16 de maig, us animem a participar a l'activitat LA CASA AL CARRER que organitza el comitè de Vaga de totes Gràcia.
MATÍ: a partir de les 11h a la plaça de la Vila de Gràcia
TARDA: a partir de les 17h a la plaça Virreina
LA CASA AL CARRER
Hem fet un salt. De l’espai domèstic, íntim, privat, invisibilitzat, desvalorat a l’espai públic, visible, valorat. Hem dut la casa al carrer.
A l'acte polític hi podràs conèixer la militància de la CUP d'aquest nucli i, també, les raons de la nostra militància per tombar l'explotació, el patriarcat i el capitalisme dels quals els nostres barris i la nostra classe en són víctimes històriques. La misèria i la fam que el barri pateix en són la prova.









