El grup de treball de la CUP del Poble-sec comença a caminar, t’hi afegeixes?

El passat novembre ja es constituí un grup de suport a la candidatura de la CUP-Alternativa d’Esquerres al barri del Poble-sec que tingué força activitat, però fou a l’assemblea oberta celebrada al Centre Cívic El Sortidor, a la qual assistiren un centenar de persones (veure entrada catorze de febrer), quan es va fer palès que almenys una quinzena de veïns i veïnes volien que el projecte de la CUP s’implantés definitivament al Poble-sec.

Arran d’aquesta acumulació de forces s’ha constituït el grup de Treball CUP Poble-sec, que en les seves dues primeres reunions ha planificat l’elaboració d’una radiografia del barri per tal de fer un anàlisi acurat de la seva situació i la necessitat de col·laboració amb la resta d’entitats del barri per denunciar els interessos especulatius i allunyats de les necessitats del veïnat del Pla Paral·lel.

El nucli es reuneix al barri quinzenalment i la propera assemblea està convocada per al dijous quatre d’abril, en cas d’estar interessada en el projecte adreça’t a [email protected] per a més informació.