Eleccions 2015: Quant a les informacions aparegudes avui a diferents mitjans de comunicació

La CUP de Barcelona davant les informacions aparegudes avui a diferents mitjans de comunicació sobre la seva participació a les eleccions municipals de 2015, vol fer públic:

1. Que no té ni tenia cap coneixement de les converses per fer cap coalició o candidatura per a les properes eleccions municipals a Barcelona, ni ha rebut cap proposta al respecte. Així doncs, no podem valorar ni valorarem propostes que no hagin estat rebudes i debatudes en assemblea per la CUP de Barcelona.

2. La CUP de Barcelona juntament amb persones vinculades a diferents moviments socials, veïnals i culturals de la ciutat van impulsar la I Trobada Popular Municipalista per tal de construir des de baix una candidatura rupturista que impugni el model de ciutat actual, i va ratificar la Declaració de compromís que en va sortir de la primera jornada. Procés que segueix en marxa i que celebrarà una II Trobada Popular Municipalista en els propers mesos.

3. La CUP de Barcelona no farà cap més valoració al respecte fins a tenir informacions directes o propostes concretes sobre la taula.

Candidatura d'Unitat Popular (CUP) de Barcelona

Barcelona, 22 de maig de 2014