III Jornades de debat Radicalitzem la democràcia

La Candidatura d'Unitat Popular (CUP) de Barcelona organitza el divendres 6 de juny les terceres jornades de debat “Radicalitzem la democràcia” on s'analitzaran les barreres socials i econòmiques que afecten la participació política i, també, s'exposaran diverses experiències sobre pressupostos participatius. L'acte començarà a les 18:30 hores a la sala Maria Aurèlia Capmany del Centre Cívic Pati Llimona (c. Regomir, 3).

En el marc de la campanya Radicalitzem la democràcia-Construïm la ciutat participativa- el proper divendres 6 de juny tindrà lloc la 3a jornada de debat sobre el model de democràcia que defensa la CUP de Barcelona.

En aquesta ocasió intervindran na Neus Tur, professora de Ciències Polítiques a la UPF, i en Jordi Muñoz, professora de Ciències Polítiques a la UAB i membre de l'IGOP, per parlar sobre les barreres socials i econòmiques a la participació política. En una segona sessió es tractaran les experiències de pressupostos participatius impulsats pels governs de Donostia i Porto Alegre i des de l'oposició per la CUP de Vilafranca i el Penedès, per això, es comptarà amb la presència de Joxepa Rodríguez (assessora de participació ciutadania a Donostia), Carles Riera (president de CIEMEN i coneixedor de l'experiència participativa de Porto Alegre) i Llorenç Casanova (regidor de la CUP de Vilafranca i el Penedès).