La CUP-Alternativa per Barcelona proposa declarar Barcelona 'Municipi lliure de retallades'

Amb motiu del Primer de Maig, la candidatura independentista i d’esquerres a l'Ajuntament de Barcelona crida a la mobilització en defensa dels drets socials i d'uns serveis públics universals i de qualitat

Davant dels actes commemoratius del Dia internacional de la classe treballadora, aquest proper diumenge, dia 1 de maig, la CUP-Alternativa per Barcelona plantejarà que la capital catalana sigui declarada “municipi lliure de retallades”.

D'aquesta manera, la candidatura independentista i d'esquerres emplaça l'Ajuntament a treballar per garantir el desenvolupament d'uns serveis públics de qualitat per a tota la ciutadania i combatre les retallades socials anunciades per les diverses administracions amb el pretext de la crisi econòmica, les quals atempten contra la qualitat de vida dels veïns i veïnes de la ciutat.

Així mateix, la CUP-Alternativa per Barcelona aprofita l'ocasió per animar la ciutadania a secundar les mobilitzacions previstes per aquest diumenge a la ciutat, en particular la que tindrà lloc a les 17h. als Jardinets de Gràcia sota el lema “S'ha acabat el joc...ara ens toca a nosaltres” i que té el suport de nombrosos sindicats i organitzacions polítiques de l'esquerra combativa.