La CUP de Barcelona aprova l’estratègia de campanya

La Candidatura d’Unitat Popular (CUP) de Barcelona va aprovar dissabte passat l’estratègia de campanya de cara a les eleccions municipals de 2011. En l’assemblea de l’organització es van fixar els principals temes, el format i l'estructura que marcaran la feina de la candidatura.

En aquest sentit, la CUP de Barcelona considera imprescindible qüestionar la idea actual de ciutat, fent especial èmfasi en àmbits com l'habitatge, el model turístic o bé la defensa de la radicalitat democràtica, la transparència i la participació. Tot plegat, sense deixar de banda que la Candidatura d’Unitat Popular forma part d'un projecte nacional de transformació social, que es vol impregnar de les lluites i mobilitzacions de l'esquerra rupturista i dels moviments socials de Barcelona.
L’Assemblea també va aprovar mantenir el nom i la imatge pública de la CUP de cara als comicis de 2011, més enllà de les iniciatives que pugui sumar al projecte en les properes setmanes. La Candidatura d’Unitat Popular, seguirà oberta a parlar amb qui li ho demani i amb qui consideri necessari com sempre ha fet; un tarannà que no és exclusiu del període electoral.

Al llarg dels propers mesos, la CUP de Barcelona seguirà  dibuixant el seu programa electoral.