La CUP de Gràcia encoratja a reivindicar l’espai públic

Les reivindicacions veïnals per mantenir l’espai lliure de les grades en la reforma de la Sedeta, les protestes contra les reixes instal·lades a la plaça de les Dones del 36 o la lluita de la Plataforma d’Entitats Juvenils per gestionar el Casal de Joves són alguns dels exemples recents als quals s’ha agafat el nucli de Gràcia de la CUP per reivindicar la importància de les iniciatives veïnals per mantenir viva “la Gràcia que ens estimem”. De qui és l’espai públic?
Aquesta és la pregunta que ha encapçalat la trobada d’aquest vespre al centre cívic de la Sedeta, que ha comptat amb les intervencions d’Àgata Real de la Plataforma Salvem la Sedeta, Gerard Solís de la Plataforma d’Entitats Juvenils i Toni Ramon de l’Observatori de Gràcia, a més de la d’Eduard Vilaplana que, en nom de la CUP, ha destacat la imp0rtància de lluitar per preservar l’espai públic, “com a punt per establir-hi vincles socials i poder qüestionar el model de ciutat que s’imposa”.