La CUP es presenta a Barcelona per 'reinventar' la ciutat

Avui dijous 22 d’octubre la CUP de Barcelona s’ha presentat en roda de premsa sota el lema “Reinventem Barcelona”.

La convocatòria, que ha tingut lloc a l’Ateneu Barcelonès, ha servit per explicar el nou model de ciutat que proposa aquesta candidatura integrada per persones provinents de l’esquerra independentista i dels moviments socials.

(veure el tractament informatiu de la roda de premsa CUP Barcelona)

El portaveu, Xavier Monge, ha plantejat la necessitat de canviar l’actual model de Barcelona al servei dels interessos econòmics privats per un altre que atengui les necessitats socials bàsiques dels veïns i veïnes. Segons Monge, la CUP creu necessari que l’Ajuntament respongui a les demandes ciutadanes oferint mecanismes de participació. “L’Ajuntament ha de sortir al carrer i el carrer ha d’entrar a l’Ajuntament”, ha insistit el portaveu.

Els representants de la CUP han anunciat que la Candidatura planeja presentar-se a les eleccions del 2011, una decisió que, en qualsevol cas, prendrà l’any vinent. Mentrestant, i des d’avui mateix, el col·lectiu treballarà en la realitat quotidiana dels barris de la ciutat.

Aquest diumenge, 25 d’octubre, el Centre Artesà Tradicionàrius (CAT) serà l’escenari de la presentació de la nova organització municipal.  En l’acte hi intervindran el portaveu de la CUP de Barcelona, Xavier Monge; una representant del nou Secretarial Nacional de la CUP, Aina Barahona, i l’escriptor Julià de Jòdar.

Tractament informatiu de la roda de premsa CUP Barcelona

La CUP es mostra com l'alternativa política  Avui Ed. Imp

"Hem de faltar al respecte, amb tots respectes, als partits consolidats" Avui

La CUP desembarca a Barcelona i "treballa" per presentar-se a les eleccions del 2011 Avui