La CUP inicia l'elaboració participativa del programa polític amb els 'Punts de Trobada'

Reserva't el 6 de novembre  a les 10h a la masia de la Guineueta (plaça de Ca n'Ensenya, 4)

Vine a reinventar Barcelona!

Ho sabies? Sabies que l'Ajuntament de Barcelona podria fer tot això?

* Dictar una moratòria per evitar els desnonaments de les famílies que no tenen diners per pagar la hipoteca.

* Obligar totes les empreses a qui encarrega feina a fer contractes justos als seus treballadors i treballadores.

* Forçar a posar en lloguer els pisos que estan buits.

* Impedir que es privatitzi la sanitat pública i fer pressió per evitar el copagament.

* Dissenyar un mapa educatiu que promocioni els centres públics de primària i secundària de qualitat enlloc de sacrificar-los en benefici
dels privats.

* Promocionar la mobilitat sostenible.

* Garantir escoles bressol públiques per a tots els infants.

* Fer possibles uns carrers per totes i tots sense recórrer a la violència de l'ordenança del civisme.

* Descentralitzar la política municipal i permetre l'elecció directa de regidors als districtes.

* Donar suport actiu a la consulta per la independència que se celebrarà el mes d'abril.

* Garantir tots els drets per a totes les persones que habiten la ciutat.

Aquests són només alguns dels exemples del que podria fer l'Ajuntament de Barcelona en benefici de les veïnes i veïns de la ciutat. En canvi,
destina els diners a macroprojectes com el Jocs Olímpics d'Hivern, la visita del Papa o les remodelacions especulatives que expulsen el veïnat
dels barris populars de la ciutat.

La CUP de Barcelona sabem que és possible fer una altra política des de l'Ajuntament de la ciutat. És qüestió de voluntat, és qüestió de
prioritats. Però també sabem que només serà possible si participem totes i tots en la construcció d'aquesta altra Barcelona.

Com pots participar-hi?
Doncs et convidem el 6 de novembre als Punts de trobada de la CUP de Barcelona. Aquell matí celebrarem els punts de trobada repartits per
diversos àmbits on debatrem sobre aquesta altra Barcelona possible que ja volem començar a construir i per això començarem a elaborar de manera participativa el programa electoral per a les eleccions municipals de la primavera del 2011. El nostre programa electoral, el de les classes populars de la ciutat.

I quins són els temes que començarem a reinventar?

De moment hi ha catorze grups de treball en marxa:

1. educació
2. sanitat
3. treball
4. participació
5. economia
6. immigració
7. dones
8. gai i lèsbic
9. habitatge i urbanisme
  10. serveis socials
  11. cultura