La CUP participarà al Congrés de les Associacions de Sarrià-Sant Gervasi

L’acte central del congrés serà el DISSABTE 26 DE FEBRER DE 2011, al centre cultural CASA ORLANDAI, al c/ Jaume Piquet 23, a Sarrià (http://www.casaorlandai.cat).

L’AGENDA DE L’ACTE.

— 10 h Recollida d’acreditacions i materials. Inauguració de l’exposició

— 10:30 h Roda de presentacions

— 11 h Conferència inaugural: Joan Subirats, “Les associacions relacionals”

— 12 h Cafè i pastes

— 12:30 h Propostes de les entitats, que s’han de reunir segons els eixos del congrés de Barcelona. Constarien d’uns introducció teòrica —que podria cenyir-se o no a alguna de les 10 ponències del congrés— i d’un desenvolupament en un tema pràctic; durada de 10 a 15 minuts, segons propostes que s’hagin presentat.

— 14 h Conclusions i previsions de seguiment a partir de les propostes que hagin pres prou quòrum per ser desenvolupades posteriorment

— 14:30 h Dinar (una paella comunitària; preu popular, a determinar. S’ha de confirmar abans del dilluns 21 )

Per participar a aquest acte o altres de vinculats, us podeu INSCRIURE’S ABANS DEL DIVENDRES 25 DE FEBRER; si es vol presentar una proposta o comunicació, si s’envia escrita abans del DILLUNS 21 de febrer s’imprimirà i formarà part dels materials del congrés.

Les INSCRIPCIONS es poden fer mitjançant la web del 2on Congrés http://www.congresassociacionsbcn.cat