La CUP posa fil a l'agulla en l'elaboració del programa electoral al '1r Punt de Trobada'

Unes vuitanta persones de diversos col·lectius es van aplegar a la Masia de la Guineueta en el "1r Punt de Trobada" per elaborar el programa polític per a les eleccions municipals del maig del 2011.

Els i les assistents es van dividir en 16 grups per a tractar cada d'un d'ells una temàtica concreta, del conjunt de punts proposats:

Habitatge i Urbanisme; Treball; Economia, Comerç i Turisme; Treball; Dones;  Cultura; Polítiques ecològiques; Transport i mobilitat; Gai-lèsbic;  Juventut;  Drets i llibertats; Serveis socials; Solidaritat internacional; Participació;  Sanitat i Educació.

Al llarg del matí, cada grup va debatre sobre la seva temàtica a partir de repondre preguntes com per exemple, el grup que tractava Educació es preguntava entre altres coses "Calen més escoles bressola a Barcelona?;  en el cas del grup sobre Transport i mobilitat,  una de les preguntes era "El transport públic hauria de ser gratuït per a les persones aturades?" o en el grup sobre Cultura, l'Ajuntament de Barcelona ha de subvencionar la cultura?"...

L'experiència que es va viure a la Masia de la Guineueta només va ser l'inici d'un procés participatiu que ha de continuar desenvolupant-se en els següents mesos. Un procés participatiu obert a tots els veins i veïnes i associacions i entitats de la ciutat de Barcelona sota el lema "Vine tu també a reinventar Barcelona!!!"