Punt de Trobada a l'Eixample

- dissabte 19 de febrer a les 17.30 hores al Centre Cívic Ateneu Fort Pienc i es centrarà en la temàtica dels equipaments i l’espai públic.

-- dijous 3 de març a les 19.30 hores al Centre Cívic Golferichs, a l’Esquerra de l’Eixample i parlarem de serveis socials i economia als barris

Amb l’objectiu d’aconseguir un procés d’elaboració del programa realment participatiu, popular i obert a veïns i veïnes de Barcelona, seran dos els punts de trobada que organitzarem al districte de l’Eixample: el primer serà el dissabte 19 de febrer a les 17.30 hores al Centre Cívic Ateneu Fort Pienc i es centrarà en la temàtica dels equipaments i l’espai públic.

La segona trobada es realitzarà el dijous 3 de març a les 19.30 hores al Centre Cívic Golferichs, a l’Esquerra de l’Eixample i parlarem de serveis socials i economia als barris.

Cada un dels punts de trobada està enfocat a algunes de les temàtiques que, des del nucli de l'Eixample, hem cregut més important. El dia 19 de febrer parlarem dels equipaments, de la gestió del turisme i de la recuperació dels carrers i l'espai públic, així com de tots aquells temes i propostes dels que volgueu debatre.