Punt de trobada sobre “Model econòmic i Justícia social” a Sants

Des del nucli de Sants de la CUP de Barcelona volem convocar-vos al Punt de trobada sobre ”Model econòmic i Justícia Social” que es realitzarà el dissabte 12 de març a partir de les 10:00h del matí al Casal Independentista de Sants (C. Muntadas, 24). Després del Punt de trobada celebrat el passat 6 de novembre del 2010, us convidem a continuar participar i aprofundir en els eixos programàtics de la CUP de Barcelona en l’àmbit del model econòmic.

Així us proposem que els eixos de debat del present punt de trobada, en base als elements que ja van sorgir en el passat Punt de trobada, són els següents:

1. 1. Per la municipalització dels serveis:

a.   tot servei públic ha de ser gestionat per la Institució Pública.

b.  L’Ajuntament ha de garantir la plena equiparació dels convenis, per tal d’eradicar la dualitat laboral existent entre treballadors públics i subcontractats. I la plena subrogació de la plantilla un cop finalitzada el servei de l’entitat privada.

2. L’Ajuntament de Barcelona com representació de tots i totes les treballadores Barcelonines:

a.  L’entitat municipal ha d’actuar com agent actiu guaridor de les condicions laborals que es desenvolupin en el marc metropolità barceloní.

b.  Per tal, d’exercir el seu deure defensem la creació d’una Regidoria de Treball expandida per Delegacions/Punts Laborals de Barri, les quals seran competents en matèria de vigilància condicions en el marc laboral, suport als i les treballadores davant les situacions d’indefensió i vulneració dels drets, i l’actuació d’ofici per tal de salvaguardar les condicions ocupacionals dignes i de qualitat.

Ens plauria comptar novament amb la teva ajuda per a contribuir a dissenyar un programa polític alternatiu que permeti subvertir l’actual model de la “Marca Barcelona”.